Maironio g. 28B, 44249 Kaunas , tel. (8 37) 32 31 11, faks. (8 37) 20 71 82
el. p. kaunas@archyvai.lt, kodas Juridinių asmenų registre 190765474,
Atsiskaitomoji sąskaita AB bankas „Swedbank“ LT81 7300 0100 0222 9404

VIRTUALIOS PARODOS

Čia galite peržiūrėti visų virtualių parodų ekspozicijas.

NAUJAUSIOS IKI 2017m. IKI 2012m.

 

NAUJIENLAIŠKIS

Įveskite pašto adresą ir gaukite naujienas pirmieji
RSS naujienos
 

 

Darbuotojai

Lidija Panuškienė

2019-07-12

Vyriausioji archyvarė atlieka šias funkcijas:

1. vykdo Archyve sukauptų dokumentų apskaitą, užtikrina apskaitos dokumentų apsaugą ir valdymą;

2. tikrina Kauno regioniniam valstybės archyvui (toliau – Archyvas) perduodamų saugoti dokumentų kiekį, fizinę būklę, perdavimo akte ir bylų apyrašuose nurodytų duomenų faktinį atitikimą, rengia priimtiems dokumentų fondams topografines korteles;

3. tvarko priimtus į Archyvą saugoti netvarkytus dokumentus, pertvarko Archyve saugomus fondus;

4. tikrina Archyve saugomų rašytinių dokumentų kiekį ir būklę;

5. numeruoja ir pernumeruoja bylų lapus;

6. užrašo patvirtintus apskaitos duomenis (šifrus) ant bylų ir dėžučių;

7. sudeda dokumentus (bylas) į dėžutes ir Archyvo saugyklų lentynas;

8. įveda Archyve saugomų dokumentų duomenis į Archyvo turimas informacijos paieškos sistemas;

9. teikia duomenis Dokumentų saugojimo ir apskaitos skyriaus veiklos ataskaitų rengimui;

10. dalyvauja Archyvo direktoriaus sudaromų komisijų ir darbo grupių veikloje;

11. vykdo kitus su Archyvo ir Apskaitos ir saugojimo skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Archyvo direktoriaus, Apskaitos ir saugojimo skyriaus vedėjo pavedimus, tam, kad būtų pasiekti Archyvo strateginiai tikslai.

 

Vyriausioji archyvarė turi atitikti šiuos reikalavimus:

1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;

2. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius Nacionalinio dokumentų fondo kaupimą, tvarkymą, saugojimą ir naudojimą;

3. mokėti rusų kalbą C1 lygiu;

4 turėti ne mažesnę nei 5 darbo Archyve patirtį;

5. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;

6. gebėti kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.

 

_____________________________________________________________

 

 

 
Informaciją atnaujino: Kristina Stanišauskė,
Informacija atnaujinta: 2019-07-12 13:54