Irena Krejerienė
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- tvarko buhalterinę apskaitą pagal Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą ir kitus teisės aktus;
- teikia buhalterinės apskaitos informaciją ir rengia ataskaitas, pagal pareikalavimą – apskaitos dokumentus ir registrus archyvo vadovybei, auditoriams, Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės vadovybei bei finansų ir buhalterinės apskaitos skyriui, mokesčių administratoriams, valstybės ir savivaldybių institucijoms;
- rengia archyvo išlaidų sąmatų projektus, sudaro ir tikslina archyvo išlaidų sąmatas pagal Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintą archyvo asignavimų paskirstymą;
- teikia archyvo direktoriui pasiūlymus ir patarimus buhalterinės apskaitos politikos parinkimo, atsižvelgiant į konkrečias sąlygas ir apskaitos reikalavimus, klausimais;
- vykdo išankstinę finansų kontrolę remdamasis pateiktais dokumentais;
- rengia archyvo finansinę atskaitomybę ir teikia ją Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos respublikos vyriausybės finansų ir buhalterinės apskaitos skyriui jų nustatyta tvarka ir terminais;
- vizuoja arba pasirašo apskaitos dokumentus, sutartis, sąmatas, pažymas, ataskaitas ir kitus dokumentus;
- vykdo kitas teisės aktais nustatytas funkcijas, archyvo vadovo pavedimus.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės norminius aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, darbo santykius, informacijos apsaugą ir teikimą, buhalterinės apskaitos ir finansų kontrolės organizavimą ir tvarkymą;
- gerai išmanyti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, kitus teisės norminius aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą;
- turėti ne žemesnį kaip aukštasis neuniversitetinis arba jam prilygintą išsilavinimą ir ne mažesnę kaip 3 metų finansinio – buhalterinio darbo patirtį;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- rengti archyvo finansinius dokumentus;
- savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, mokėti dirbti kompiuteriu, žinoti teisės aktų, kitų dokumentų rengimo reikalavimus;
- būti pareigingas, darbštus, gebėti bendrauti.
