Vytautas Alekna
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- organizuoja sukauptų dokumentų saugojimą, rengia bylas įrišti, atrenka restauruotinus lapus;
- tikrina dokumentų kiekį ir būklę, fiksuoja įrištinas bylas, restauruotinus ir konservuotinus lapus, išsiaiškina dingusias bylas;
- sudeda į dėžutes ir aplankus naujai gautus ir sutvarkytus dokumentus, tvarko saugyklų topografiją;
- išduoda bylas skaitytojams ir darbuotojams, grąžina jas į saugyklas patikrinant;
- stebi dokumentų saugojimo režimo reikalavimų laikymąsi, fiksuoja prietaisų rodmenis;
- atlieka smulkų dokumentų remontą;
- vykdo archyvo vadovybės pavedimus, atsiskaito už atliktą darbą.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės norminius aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, darbo santykius, informacijos apsaugą ir teikimą;
- gerai išmanyti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, kitus teisės norminius aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą; Reikalavimus dokumentų saugykloms ir kitus archyvų veiklą reglamentuojančius teisės norminius dokumentus, priešgaisrinės apsaugos reikalavimus;
- turėti aukštąjį neuniversitetinį ar vidurinį išsilavinimą, darbo su dokumentais įgūdžių ir 2 metų darbo stažą;
- savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, pasirinkti metodus ir sprendimo būdus;
- būti pareigingam, darbščiam, atidžiam, sugebėti susikaupti, mokėti bendrauti, gebėti intensyviai dirbti fiziškai.
