Biudžetinė įstaiga, Mindaugo g. 8, LT- 03107 Vilnius, Tel. (8 5) 265 1137
El.p. lvat@archyvai.lt,faks. (8 5) 265 2314, kodas Juridinių asmenų registre 188697087
Darbo laikas: I–IV 8.00–17.00, V 8.00–15.45, pietų pertrauka 12.00–12.45.
Papildomai asmenų prašymai priimami pirmadieniais ir antradieniais iki 18 val.

INFORMACINĖS SISTEMOS

ELEKTRONINIO ARCHYVO INFORMACINĖ SISTEMA (EAIS)

Darbuotojams      Vartotojams

 

INTEGRALI ADMINISTRACINIŲ PASLAUGŲ SISTEMA (I@PS)

Prisijungti 

ASMENŲ APTARNAVIMAS

Asmenys aptarnaujami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintų taisyklių nustatyta tvarka.

Informaciją teikia ir prašymus priima vyriausioji specialistė Daina Čenytė , tel. (8 5) 265 2255, el. p. d.cenyte@archyvai.lt. 

 

 

VIRTUALIOS PARODOS

Čia galite peržiūrėti visų virtualių parodų ekspozicijas.

NAUJAUSIOS IKI 2017m. IKI 2012m.

 

NAUJIENLAIŠKIS

Įveskite pašto adresą ir gaukite naujienas pirmieji
RSS naujienos
 

 

Mūsų paskyros socialiniuose tinkluose

  

 

Naujienos

Pakeistas Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos ADOC-V1.0 14 priedas

2018-04-09

2018-04-05 priimtas Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymas Nr. VE-20 „Dėl Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2009 m. rugsėjo 7 d. įsakymo Nr. V-60 „Dėl elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos ADOC-V1.0 patvirtinimo“ pakeitimo“. Įsakyme pakeistas ir nauja redakcija išdėstytas Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos ADOC-V1.0 (toliau – ADOC specifikacija) 14 priedas.

ADOC specifikacijos 14 priedas pakeistas atsižvelgiant į tai, kad vienas iš kvalifikuotus elektroninių parašų sertifikatus sudarančių patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjų Lietuvoje (VĮ Registrų centras) nuo 2018 m. gegužės 1 d. ketina pradėti naujo tipo (aukštesnio saugumo lygio, naudojant naują kriptografinį algoritmą – ECC 256) kvalifikuotų elektroninių parašų sertifikatų išdavimą kartu su SIM kortelėmis. Siekiama sudaryti galimybę asmenims, įsigijusiems tokius naujo tipo kvalifikuotus elektroninių parašų sertifikatus, pasirašinėti oficialiuosius elektroninius dokumentus, atitinkančius ADOC specifikaciją.

Įstaigoms, kurios savo veikloje rengia ADOC specifikaciją atitinkančius oficialiuosius elektroninius dokumentus ir pasirašymui naudoja VĮ Registrų centro išduotus kvalifikuotus elektroninių parašų sertifikatus, išduotus kartu su SIM kortelėmis (mobilųjį elektroninį parašą), reikėtų įsivertinti oficialiųjų elektroninių dokumentų pasirašymui naudojamos programinės įrangos pritaikymą darbui su naujo tipo kvalifikuotais elektroninių parašų sertifikatais.

Įstaigoms, kurios savo veikloje priima ADOC specifikaciją atitinkančius oficialiuosius elektroninius dokumentus, būtų svarbu ADOC specifikaciją atitinkančių oficialiųjų elektroninių dokumentų tikrinimui bei saugojimui naudojamą programinę įrangą pritaikyti darbui su naujo tipo kvalifikuotais elektroninių parašų sertifikatais.

Su įsakymu galima susipažinti čia. Įsakymas įsigalios 2018 m. balandžio 30 d.

 
Informaciją atnaujino: Andrius Zilnys, Dokumentų ir archyvų valdymo ir naudojimo skyrius
Informacija atnaujinta: 2018-04-09 11:31