Biudžetinė įstaiga, Mindaugo g. 8, LT- 03107 Vilnius, Tel. (8 5) 265 1137
El.p. lvat@archyvai.lt,faks. (8 5) 265 2314, kodas Juridinių asmenų registre 188697087
Darbo laikas: I–IV 8.00–17.00, V 8.00–15.45, pietų pertrauka 12.00–12.45.
Papildomai asmenų prašymai priimami pirmadieniais ir antradieniais iki 18 val.

INFORMACINĖS SISTEMOS

ELEKTRONINIO ARCHYVO INFORMACINĖ SISTEMA (EAIS)

 Pagalba

Darbuotojams      Vartotojams

INTEGRALI ADMINISTRACINIŲ PASLAUGŲ SISTEMA (I@PS)

Pagalba

Prisijungti 

 

ASMENŲ APTARNAVIMAS

Asmenys aptarnaujami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintų taisyklių nustatyta tvarka.

Informaciją teikia ir prašymus priima vyriausioji specialistė Daina Čenytė, tel. (8 5) 265 2255, el. p. daina.cenyte@archyvai.lt

 

 Pagalba

VIRTUALIOS PARODOS

Čia galite peržiūrėti visų virtualių parodų ekspozicijas.

NAUJAUSIOS IKI 2017m. IKI 2012m.

 

NAUJIENLAIŠKIS

Įveskite pašto adresą ir gaukite naujienas pirmieji
RSS naujienos
 

 

Mūsų paskyros socialiniuose tinkluose

  

LIETUVOS VYRIAUSIOJO ARCHYVARO TARNYBOS DEKLARACIJA DĖL Į MUS BESIKREIPIANTIEMS ASMENIMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ IR APTARNAVIMO KOKYBĖS

 

Pranešame, kad valstybės archyvų skaityklos pradeda dirbti ir atnaujina fizinį asmenų aptarnavimą.

 

Karantino draudimų švelninimo valstybės archyvų veikloje metodinės rekomendacijos

 

Naujienos

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba parengė Dokumentų valdymo funkcijos efektyvaus atlikimo rekomendacijas

2013-01-03

Dokumentų valdymo funkcijos efektyvaus atlikimo rekomendacijų tikslas – nustatyti valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių, kitų subjektų, įgaliotų atlikti viešojo administravimo funkcijas, valstybės įgaliotų asmenų dokumentų valdymo funkcijos efektyvumo didinimo priemones, pateikti šios funkcijos atlikimo būdų pasirinkimo rekomendacijas.

Rekomendacijos parengtos vykdant Lietuvos Respublikos Vyriausybės pasitarimo (2012 m. rugsėjo 17 d. protokolas Nr. 55) 3 klausimu „Dėl Vyriausybei atskaitingų institucijų ir įstaigų bendrųjų funkcijų efektyvumo didinimo“ priimtų sprendimų 2.5 punktą. Šiame punkte nustatyta, kad institucijos ir įstaigos, atsakingos už veiklos sritį, sietiną su bendrosiomis funkcijomis (dokumentų valdymo, personalo ar kitą), savo interneto svetainėje turi paskelbti atitinkamų bendrųjų funkcijų efektyvaus valdymo gaires ir rekomendacijas dėl optimalaus bendrųjų funkcijų atlikimo būdo pasirinkimo.

Su rekomendacijomis galima susipažinti čia.

 

---------

 
 
Informaciją atnaujino: ,
Informacija atnaujinta: 2013-01-03 11:16