Biudžetinė įstaiga, Mindaugo g. 8, LT- 03107 Vilnius, Tel. (8 5) 265 1137
El.p. lvat@archyvai.lt,faks. (8 5) 265 2314, kodas Juridinių asmenų registre 188697087
Darbo laikas: I–IV 8.00–17.00, V 8.00–15.45, pietų pertrauka 12.00–12.45.
Papildomai asmenų prašymai priimami pirmadieniais ir antradieniais iki 18 val.

INFORMACINĖS SISTEMOS

ELEKTRONINIO ARCHYVO INFORMACINĖ SISTEMA (EAIS)

 Pagalba

Darbuotojams      Vartotojams

INTEGRALI ADMINISTRACINIŲ PASLAUGŲ SISTEMA (I@PS)

Pagalba

Prisijungti 

 

ASMENŲ APTARNAVIMAS

Asmenys aptarnaujami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintų taisyklių nustatyta tvarka.

Informaciją teikia ir prašymus priima vyriausioji specialistė Daina Čenytė, tel. (8 5) 265 2255, el. p. daina.cenyte@archyvai.lt

 

 Pagalba

VIRTUALIOS PARODOS

Čia galite peržiūrėti visų virtualių parodų ekspozicijas.

NAUJAUSIOS IKI 2017m. IKI 2012m.

 

NAUJIENLAIŠKIS

Įveskite pašto adresą ir gaukite naujienas pirmieji
RSS naujienos
 

 

Mūsų paskyros socialiniuose tinkluose

  


Valstybės archyvai jau dirba įprasta tvarka.

Lankantis valstybės archyvuose rekomenduojama dėvėti nosį ir burną dengiančias kaukes, respiratorius ar kitas veido apsaugos priemones, laikytis kitų asmens higienos reikalavimų.

 

Naujienos

Nacionalinių archyvarų Europos Tarybos ir Europos archyvų grupės susitikimas Krokuvoje

2011-10-12

      Lietuvos archyvų sistemos atstovai 2011 m. spalio 5–7 d. dalyvavo Nacionalinių archyvarų Europos Tarybos (ang. k. European Board of National Archivists; EBNA) susitikime ir Europos archyvų grupės (ang. k. European Archives Group; EAG) posėdyje.

 

 

 

 

      EBNA susitikimo metu buvo perskaityti Lenkijos atstovų pranešimai apie teisinę ir organizacinę informatizavimo situaciją viešojo administravimo srityje, elektroninės dokumentacijos valdymo įgyvendinimo aspektus, Lenkijos valstybės archyvų vaidmenį kuriant e-valdžią Lenkijoje.

      Susitikimo metu didelis dėmesys buvo skirtas archyvų sklaidos aspektams (buvo pristatyti konkretūs gerosios praktikos pavyzdžiai), buvo aptarti išsklaidyto archyvų paveldo kaupimo ir viešinimo klausimai. Taip pat nemenkas dėmesys buvo skirtas priėjimo prie archyvų principams ir jų įgyvendinimo aspektams.

      Susitikimo metu buvo aptarti Europos Sąjungos mastu vykdomo projekto APEnet (www.archivesportaleurope.eu; www.apenet.eu) rezultatai ir naujai pradedamo vykdyti projekto APEX organizaciniai klausimai.

      EAG posėdžio metu buvo aptartas pranešimo „Archyvai Europoje: sutinkant skaitmeninio amžiaus pokyčius“ (angl. k. Archives in Europe. Facingthe chalanges of Digital Era), skirto pateikti Europos Tarybai, projektas. Pranešimo poreikį paskatino 2008 m. EAG patvirtintas Pažangos pranešimas (angl. k. Progress Report to the Council), kuriame buvo prieita prie išvados, jog elektroninis dokumentų valdymas keičia archyvų tarnybų ir dokumentų sudarytojų ryšius, archyvų ir archyvarų vaidmenį visuomenėje bei viešojo administravimo srityje. Tuomet teigta, kad archyvų tarnybos turi išnagrinėti savo vaidmenį detaliau ir kartu įvertinti esamų archyvų koncepcijų, procedūrų ir procesų reikšmingumą. Tokiems tikslams pasiekti buvo sudarytos trys darbo grupės, kurių veiklos rezultatų pagrindu ir buvo parengtas svarstytas pranešimo projektas.

      EAG posėdžio metu buvo pateikta Europos Komisijos informacija apie galimus Europos Tarybos dokumentų, reguliuojančių priėjimą prie Europos Sąjungos istorinių archyvų, pakeitimus.

 

 

 

_ _ _

 
 
Informaciją atnaujino: ,
Informacija atnaujinta: 2011-10-20 10:15