Biudžetinė įstaiga, Mindaugo g. 8, LT- 03107 Vilnius, Tel. (8 5) 265 1137
El.p. lvat@archyvai.lt,faks. (8 5) 265 2314, kodas Juridinių asmenų registre 188697087
Darbo laikas: I–IV 8.00–17.00, V 8.00–15.45, pietų pertrauka 12.00–12.45.
Papildomai asmenų prašymai priimami pirmadieniais ir antradieniais iki 18 val.

VIRTUALIOS PARODOS

Čia galite peržiūrėti visų virtualių parodų ekspozicijas.

NAUJAUSIOS IKI 2017m. IKI 2012m.

 

NAUJIENLAIŠKIS

Įveskite pašto adresą ir gaukite naujienas pirmieji
RSS naujienos
 

 

Elektroninio archyvo
infrastruktūros sukūrimas

 

Projektas „Elektroninio archyvo infrastruktūros sukūrimas“

 

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba 2011 m. spalio 31 d. baigė įgyvendinti projektą „Elektroninio archyvo infrastruktūros sukūrimas“, pradėtą 2009 m. gegužės 1 d. Svarbiausios projekto tikslinės grupės – viešojo sektoriaus įstaigos, perduodančios dokumentus į valstybės archyvus, ir asmenys, ieškantys informacijos valstybės archyvuose.

 

2009 metais tuometinio Lietuvos archyvų departamento (nuo 2011-01-01 Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba) projektui „Elektroninio archyvo infrastruktūros sukūrimas“ įgyvendinti buvo gauta 2007–2013 m. ES struktūrinių fondų parama pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ įgyvendinimo priemonę Nr. VP2-3.1-IVPK-06-V „Sąveikumas“. 2009 m. gegužės 8 d. buvo pasirašyta projekto „Elektroninio archyvo infrastruktūros sukūrimas“ (projekto kodas Nr. VP2-3.1-IVPK-06-V-01-001) finansavimo ir administravimo sutartis. Projektui įgyvendinti skirta 11 766 939 Lt iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos valstybės biudžeto lėšų.

 

2010 m. kovo 1 d. su ūkio subjektų grupe –UAB „Sintagma“, UAB „Affecto Lietuva“ ir UAB „Atea“ – buvo pasirašyta sutartis dėl Elektroninio archyvo informacinės sistemos kūrimo, diegimo ir mokymo paslaugų teikimo. Vykdant šią sutartį buvo sukurta Elektroninio archyvo informacinė sistema (EAIS) ir laisvai platinamos elektroninio dokumento formavimo ir tikrinimo priemonės, atitinkančios Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos ADOC-V1.0 reikalavimus. Šios priemonės yra prieinamos viešai ir skirtos naudoti pagal funkcinę paskirtį be jokių apribojimų.

 

2011 m. balandžio 11 d. Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba su ūkio subjektų grupe – UAB „ATEA“, UAB „Sintagma“, UAB „Affecto Lietuva“ ir UAB „Blue Bridge“ – pasirašė sutartį dėl techninės ir programinės įrangos pirkimo. Vykdant šią sutartį buvo įrengtos dvi specialios serverių patalpos Vilniuje ir Šiauliuose, įdiegta techninė ir licencinė programinė įranga.

 

EAIS pagrindinės funkcijos yra dokumentus į valstybės archyvus perduodančių įstaigų dokumentų valdymo priežiūros funkcijų vykdymas informacinių technologijų ir ryšių priemonėmis (apskaitos dokumentų duomenų derinimas, ataskaitų teikimas valstybės archyvams, kita); elektroninių dokumentų perdavimas į valstybės archyvus; elektroninių dokumentų saugojimas, užtikrinantis jų vientisumą, autentiškumą, konfidencialumą ir galimybę naudoti laikui bėgant; valstybės archyvuose saugomų Nacionalinį dokumentų fondą (NDF) sudarančių elektroninių dokumentų paieška ir pateikimas informacinių technologijų ir ryšių priemonėmis; informacijos (aprašų) apie valstybės archyvuose saugomus NDF dokumentus, nepriklausomai nuo jų sudarymo būdo, formos ir laikmenos, teikimas informacinių technologijų ir ryšių priemonėmis; prašymų valstybės archyvams išduoti juridinius faktus patvirtinančius dokumentus teikimas bei pažymų ir elektroninių dokumentų kopijų išdavimas elektroninių dokumentų forma.

_ _ _

Informaciją atnaujino: ,
Informacija atnaujinta: 2011-11-23 15:54