ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS TEIKIMO APRAŠYMAS
Paslaugos pavadinimas |
Dokumentų, patvirtinančių darbo stažą ir (arba) darbo užmokestį Lietuvos centriniame valstybės archyve, išdavimas |
Paslaugos kodas |
2.4 |
Paslaugos versija |
5 |
Paslaugos teikimo periodas |
Nuo 2019-01-01 |
Paslaugos gavėjai |
Fiziniai ir juridiniai asmenys ne verslo tikslais |
Paslaugos tipas |
Ne elektroniniu būdu teikiama paslauga |
Paslaugos aprašymas |
Paslaugos gavėjams suteikiama galimybė gauti pažymą ir patvirtintas dokumentų kopijas, patvirtinančias darbo stažo trukmę ir (arba) darbo užmokestį Lietuvos centriniame valstybės archyve, Lietuvos vaizdo ir garso archyve, Lietuvos valstybinių archyvų laboratorijoje.
Prašymai gali būti pateikiami raštu (tiesiogiai atvykus į archyvą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį) ar elektroninėmis priemonėmis: 1. Integralia administracinių paslaugų sistema. 3. Archyvo elektroninio pašto adresu [email protected]. Elektroniniu būdu pateikti prašymai turi būti pasirašyti elektroniniu parašu. Į prašymus atsakoma tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas prašymas arba kitu paslaugos gavėjui patogiu būdu. |
Paslaugos rezultatas |
Parengtas atsakymas (pažyma, raštas, patvirtinta dokumento kopija) |
Teisės aktai, reguliuojantys paslaugos teikimą |
- Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas; - Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymas; - Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas; |
Už paslaugos suteikimą atsakingi asmenys |
Bendrųjų reikalų skyriaus vedėja Jolanta Raguotienė, tel. (8 5) 247 7811, el.p. [email protected] Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausioji specialistė Regina Tyščiukienė, tel. (8 5) 247 7807, el.p. [email protected]
|
Paslaugos vadovas |
Lietuvos centrinio valstybės archyvo direktorius Dalius Žižys, tel.(8 5) 247 7811, el.p. [email protected] |
Paslaugos grupės ir pogrupiai |
- pažymų, dokumentų, išrašų ir kopijų išdavimas; - kitos paslaugos. |
Gyvenimo atvejai |
- norint gauti pažymą; -išėjus į pensiją; -kita.
|
Paslauga mokama |
Ne |
Paslaugos inicijavimo forma |
Paslaugos gavėjas pateikia laisvos formos prašymą žodžiu, raštu, el. paštu ar per Integralią administracinių paslaugų sistemą, E. pristatymo sistemą. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Asmuo turi pateikti laisvos formos pasirašytą prašymą, nurodant savo vardą (-us), pavardę (-es), gyvenamąją vietą (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu kreipiasi juridinis asmuo), kontaktinius duomenis bei kuo tikslesnę informaciją jį dominančiu klausimu. |
Paslaugos teikimo proceso aprašymas ir schema (priedas) |
1. Paslaugos gavėjas pateikia laisvos formos prašymą raštu (tiesiogiai paslaugos gavėjui Atvykus į Archyvą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu būdu Archyvo elektroninio pašto adresais [email protected], Integralioje administracinių paslaugų sistemoje, per E. pristatymo sistemą; 2. Paslaugos teikėjas raštu gavęs paslaugos gavėjo prašymą atlieka duomenų paiešką ir parengia atsakymą. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Asmenų prašymai išnagrinėjami ir atsakymai parengiami per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo Archyve dienos. |