PATVIRTINTA
Kauno regioninio valstybės archyvo direktoriaus
2019 m. spalio 18 d. įsakymu Nr. V-27
ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS „KAUNO REGIONINIAM VALSTYBĖS ARCHYVUI PERDUODANČIŲ DOKUMENTUS VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ INSTITUCIJŲ, ĮSTAIGŲ IR ĮMONIŲ ATSAKINGŲ ASMENŲ KONSULTAVIMAS DOKUMENTŲ VALDYMO IR NAUDOJIMO KLAUSIMAIS“ APRAŠYMAS
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Paslaugos pavadinimas: |
Kauno regioniniam valstybės archyvui perduodančių dokumentus valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių atsakingų asmenų konsultavimas dokumentų valdymo ir naudojimo klausimais |
2. |
Paslaugos versija: |
1 |
3. |
Paslaugos gavėjai: |
Juridiniams asmenims ne verslo tikslais |
4. |
Paslaugos tipas: |
Ne el. būdu teikiama paslauga |
5. |
Paslaugos aprašymas: |
Asmenys konsultuojami Kauno regioninio valstybės archyvo (toliau - Archyvas) kompetencijos klausimais žodžiu (telefonu, tiesiogiai atvykus į Archyvą, institucijose, įstaigose ir įmonėse), raštu (atsiuntus paklausimus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu paštu. Informacija teikiama Nacionalinio dokumentų fondo administravimo, dokumentų valdymo ir naudojimo srities reglamentavimo klausimais: 1. Dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir saugojimo; 2. Oficialiųjų elektroninių dokumentų valdymo reglamentavimo; 3. Dokumentų saugojimo terminų nustatymo, terminų rodyklių taikymo; 4. Dokumentų vertės ekspertizės atlikimo; 5. Likviduojamų / reorganizuojamų juridinių asmenų veiklos dokumentų perdavimo toliau saugoti; 6. Valstybės perduotos ir savivaldybėms priskirtos archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijos; 7. Elektroninio archyvo informacinės sistemos naudojimo. |
6. |
Paslaugos rezultatas: |
Suteikta konsultacija |
7. |
Teisės aktai, reglamentuojantys paslaugos teikimą: |
1. Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymas; 2. Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas; 3. Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas; 4. Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“. |
8. |
Už paslaugos suteikimą atsakingi asmenys: |
|
9. |
Paslauga mokama: |
Ne |
10. |
Paslaugos iniciavimo forma: |
Prašymas nepildomas. Asmuo turi nurodyti atstovaujamos įstaigos pavadinimą, savo vardą, pavardę, pareigų pavadinimą, kontaktinius duomenis (jei klausimo pobūdis reikalauja išsamesnio nagrinėjimo), aiškiai išdėstyti klausimo esmę. |
11. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo: |
Kreipdamasis asmuo turi pateikti klausimą ir su šiuo klausimu susijusią informaciją. |
12. |
Pastabos: |
Paslauga galutinė |
13. |
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas: |
Archyvo prižiūrimos valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos ar įmonės atsakingas asmuo kreipiasi žodžiu arba raštu į administracinę paslaugą teikiantį Archyvo valstybės tarnautoją; Administracinę paslaugą teikiantis Archyvo valstybės tarnautojas suteikia konsultaciją dokumentų valdymo ir naudojimo klausimais. Administracinė paslauga teikiama pagal veiksmų sekos schemą, pateikiamą šio Aprašymo priede. |
14. |
Neelektroninės paslaugos suteikimo trukmė: |
Paslauga suteikiama iš karto (jei klausimo pobūdis nereikalauja išsamesnio nagrinėjimo); Paslauga suteikiama per 20 darbo dienų (jei klausimo pobūdis reikalauja išsamesnio nagrinėjimo). |
_________________________________________________