Sonata Navickienė
FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- teikia siūlymus Archyvo direktoriui dėl Archyvo finansų valdymo ir apskaitos tvarkymo;
- rengia Archyvo finansų valdymą ir apskaitos tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų projektus;
- teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui Archyvo buhalterinei apskaitai tvarkyti reikalingus apskaitos dokumentus ir susijusią informaciją, užtikrina šių dokumentų ir informacijos pateikimą nustatytais terminais;
- kontroliuoja Archyvo buhalterinės apskaitos dokumentų tvarkymą pagal FVAIS programą;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Archyvo metų veiklos planus ir ataskaitas;
- vykdo Archyvo lėšų naudojimo ir apskaitos priežiūrą;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Archyvo direktoriaus pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ekonomikos studijų krypties išsilavinimą;
- turėti profesinių žinių ir ne mažiau kaip 1 metų darbo finansų planavimo, valdymo ir tvarkymo srityse patirtį;
- gerai žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų valdymo klausimus;
- mokėti taikyti praktikoje viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- gebėti dirbti su elektroninėmis dokumentų valdymo ir informacinėmis sistemomis.
---
