Kamilė Jonikienė
FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. teisės aktų nustatyta tvarka teikia asmenims Filialo skaitykloje susipažinti ir tirti dokumentus;
5.2. skaitmenina dokumentus ir įkelia juos į elektronines informacines sistemas;
5.3. tvarko dokumentus, pildo informacijos paieškos priemones, duomenis apie Filialo saugomus dokumentus Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje (EAIS);
5.4. nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus išduoti juridinius faktus patvirtinančius dokumentus, Filialo saugomų dokumentų pagrindu rengia į juos atsakymus;
5.5. rengia Filialo informacinius pranešimus privatiems fiziniams ir juridiniams asmenims, valstybės institucijoms ir įstaigoms;
5.6. atsako už duomenų naudojimo tikslumą Filialo parengtuose oficialiuose dokumentuose;
5.7. dalyvauja rengiant Filialo edukacines veiklas;
5.8. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Filialo vedėjo pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniuar jam prilygintą išsilavinimą;
4.2. gerai žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą;
4.3. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
4.4. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
4.5. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
4.6. gebėti dirbti su elektroninėmis dokumentų valdymo ir informacinėmis sistemomis.
