DARBUOTOJAS ATLIEKA ŠIAS FUNKCIJAS:
Pagal nustatytus kriterijus, atrenka ir parengia perklausai ar peržiūrai į archyvą priimtus garso ir videodokumentus;
Renka duomenis (nustato įvykius, datas, personalijas) garso ir videodokumentų aprašymui;
Aprašo neaprašytus garso ir videodokumentus, duomenis įtraukia Į kompiuterinę informacinę sistemą ir kitus apskaitos dokumentus;
Teikia garso ir videodokumentus Vaizdo ir garso dokumentų ekspertų komisijai;
Papildo ir tobulina informaciją apie garso ir videodokumentus, esančius kompiuterinėje informacinėje sistemoje ir kituose apskaitos dokumentuose;
Aptarnauja tyrinėtojus, rengia atsakymus į teminius paklausimus;
Esant reikalui, dalyvauja archyvo komisijų veikloje;
Siekiant archyvo strateginių tikslų įgyvendinimo, vykdo kitus vienkartinio pobūdžio archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus.
DARBUOTOJAS TURI ATITIKTI ŠIUOS SPECIALIUOSIUS REIKALAVIMUS:
Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius;
Žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Lietuvos nacionalinio dokumentų fondo sudėtį, organizavimą, saugojimą, naudojimą reglamentuojančius teisės aktus, Lietuvos centrinio valstybės archyvo (toliau – LCVA) nuostatus, vidaus darbo tvarką, Garso ir videodokumentų skyriaus nuostatus ir kitus LCVA darbą reglamentuojančius teisės aktus;
Žinoti Lietuvos Respublikos Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą;
Žinoti archyvo garso ir videodokumentų komplekso sudėtį, jo saugojimo, komplektavimo ir naudojimo tvarką reglamentuojančius teisės aktus;
Išmanyti dokumentų valdymo taisykles, dokumentų aprašymo reikalavimus ir mokėti taikyti juos praktikoje;
Mokėti savarankiškai ir kvalifikuotai organizuoti ir atlikti darbą;
Turėti aukštąjį išsilavinimą, mokėti dirbti kompiuteriu, mokėti anglų kalbą;
Būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, iniciatyviam, gebėti bendrauti, visada laikantis etikos normų, lygių galimybių principų;
Nuolat kelti savo kvalifikaciją.