DARBUOTOJAS ATLIEKA ŠIAS FUNKCIJAS:
Pagal nustatytus kriterijus, atrenka ir parengia perklausai ar peržiūrai į archyvą priimtus garso ir videodokumentus;
Renka pirminius duomenis garso ir videodokumentų aprašymui – nustato įvykius, datas, personalijas;
Aprašo neaprašytus garso ir videodokumentus, duomenis įtraukia į kompiuterinę duomenų informacinę sistemą ir kitus apskaitos dokumentus;
Atlieka sukauptų dokumentų pirminį aprašymą;
Atlieka įvairius techninius garso ir videodokumentų tvarkymo ir apskaitos darbus;
Esant reikalui, aptarnauja tyrinėtojus;
Siekiant archyvo strateginių tikslų įgyvendinimo, vykdo kitus vienkartinio pobūdžio archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus.
DARBUOTOJAS TURI ATITIKTI ŠIUOS SPECIALIUOSIUS REIKALAVIMUS:
Žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Lietuvos nacionalinio dokumentų fondo sudėtį, organizavimą, saugojimą, naudojimą reglamentuojančius teisės aktus, Lietuvos centrinio valstybės archyvo (toliau – LCVA) nuostatus, vidaus darbo tvarką, Garso ir videodokumentų skyriaus nuostatus ir kitus LCVA darbą reglamentuojančius teisės aktus;
Žinoti archyvo garso ir videodokumentų komplekso sudėtį, jo saugojimo, komplektavimo ir naudojimo tvarką reglamentuojančius teisės aktus;
Mokėti savarankiškai ir kvalifikuotai organizuoti ir atlikti darbą. Gebėti spręsti jam patikėtas užduotis, tvarkyti su darbu susijusią dokumentaciją;
Turėti vidurinį išsilavinimą ir įgytą profesinę kvalifikaciją, mokėti dirbti kompiuteriu, turėti užsienio kalbos pagrindus;
Būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, iniciatyviam, gebėti bendrauti, visada laikantis etikos normų, lygių galimybių principų;
Nuolat kelti savo kvalifikaciją.