DARBUOTOJAS ATLIEKA ŠIAS FUNKCIJAS:
● nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus dėl dokumentų, patvirtinančių juridinį faktą, paieškos;
● atlieka reikalingų dokumentų paiešką, pagal rastus dokumentus parengia oficialius archyvo dokumentus;
● užtikrina, kad parengti oficialūs dokumentai būtų tikslūs ir išsamūs;
● tvarko ir aprašo dokumentus, rengia informacinės paieškos priemones;
● konsultuoja naudotojus dokumentų paieškos klausimais;
● rūpinasi iš saugyklų gaunamų dokumentų saugumu;
● aptarnauja Rašytinių dokumentų skaityklos skaitytojus pagal galiojančias skaityklos darbo taisykles;
● vykdo kitas archyvo vadovybės pavestas užduotis.
DARBUOTOJAS TURI ATITIKTI ŠIUOS SPECIALIUOSIUS REIKALAVIMUS:
● būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais archyvų darbą;
● turėti aukštąjį universitetinį (humanitarinį arba socialinių mokslų) išsilavinimą;
● mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
● savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
● sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
● mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, naudotis internetu ir kitomis duomenų paieškos sistemomis bei duomenų bazėmis;
● būti pareigingas, darbštus, kūrybingas, kruopštus.
● nuolat kelti savo kvalifikaciją.