VALSTYBĖS TARNAUTOJAS ATLIEKA ŠIAS FUNKCIJAS:
teikia administracines paslaugas -- fiziniams ir juridiniams asmenims teikia informaciją ir konsultacijas apie Archyvo vykdomą veiklą ir saugomus dokumentus, prašymų nagrinėjimo tvarką, Archyvo rašytinių dokumentų fondų turinį ir sudėtį;
pagal kompetenciją nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus išduoti juridinius faktus patvirtinančius dokumentus ir Archyvo dokumentų pagrindu rengia į juos atsakymus;
pagal kompetenciją nagrinėja teminius prašymus, rengia į juos išsamius atsakymus;
įgyvendinant Skyriaus nuostatuose numatytus uždavinius ir funkcijas, padeda Skyriaus vadovui užtikrinti dokumentų ir personalo valdymą;
pagal Skyriaus kompetenciją dalyvauja rengiant teisės aktų projektus Archyvo veiklos klausimais;
konsultuoja Archyvo valstybės tarnautojus ir darbuotojus priskirtų funkcijų klausimais;
vykdo kitus Archyvo vadovybės ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti įstaigos tikslai.
VALSTYBĖS TARNAUTOJAS TURI ATITIKTI ŠIUOS SPECIALIUOSIUS REIKALAVIMUS:
turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
turėti 1 metų darbo dokumentų tvarkymo ir naudojimo srityje patirtį;
išmanyti ir darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais archyvų veiklą, dokumentų rengimo tvarką, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą;
išmanyti Archyvo rašytinių dokumentų fondų sudėtį ir turinį;
mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, naudotis informacijos paieškos priemonėmis ir duomenų bazėmis;
gebėti valdyti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
mokėti lenkų ir/ar rusų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu.