DARBUOTOJAS ATLIEKA ŠIAS FUNKCIJAS:
● pildo archyvo duomenų bazes, tikslina duomenis;
● pildo ir tvarko archyve saugomų rašytinių dokumentų fondų apskaitos dokumentus, teikia informaciją apie duomenų pasikeitimus, rengia ataskaitą, rūpinasi sukauptos informacijos išsaugojimu;
● teikia duomenis Elektroninio archyvo informacinei sistemai (EAIS), pildo ir tvarko aprašus;
● konsultuoja archyvo darbuotojus apskaitos dokumentų tvarkymo, duomenų bazių pildymo bei informacijos paieškos duomenų bazėse klausimais;
● prireikus dalyvauja komisijų darbe, archyvo teisės aktų projektų rengime;
● vykdo kitus archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus pagal skyriaus kompetenciją.
DARBUOTOJAS TURI ATITIKTI ŠIUOS SPECIALIUOSIUS REIKALAVIMUS:
● turėti aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
● turėti 1 metų archyvinio darbo patirtį;
● būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos archyvų darbą reglamentuojančiais teisės aktais;
● išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimus bei mokėti taikyti juos praktikoje;
● mokėti atrinkti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
● sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
● mokėti užsienio kalbą (lenkų, rusų, anglų arba vokiečių);
● turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžius, mokėti naudotis informacijos paieškos sistemomis;
● gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, o prireikus ir jam pavestos grupės darbą;
● būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti su žmonėmis;
● nuolat kelti savo kvalifikaciją.