Biudžetinė įstaiga, Mindaugo g. 8, LT- 03107 Vilnius, Tel. (8 5) 265 1137
El.p. lvat@archyvai.lt,faks. (8 5) 265 2314, kodas Juridinių asmenų registre 188697087
Darbo laikas: I–IV 8.00–17.00, V 8.00–15.45, pietų pertrauka 12.00–12.45.
Papildomai asmenų prašymai priimami pirmadieniais ir antradieniais iki 18 val.

INFORMACINĖS SISTEMOS

ELEKTRONINIO ARCHYVO INFORMACINĖ SISTEMA (EAIS)

 Pagalba

Darbuotojams      Vartotojams

INTEGRALI ADMINISTRACINIŲ PASLAUGŲ SISTEMA (I@PS)

Pagalba

Prisijungti 

 

ASMENŲ APTARNAVIMAS

Asmenys aptarnaujami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintų taisyklių nustatyta tvarka.

Informaciją teikia ir prašymus priima vyriausioji specialistė Daina Čenytė, tel. (8 5) 265 2255, el. p. daina.cenyte@archyvai.lt

 

 Pagalba

VIRTUALIOS PARODOS

Čia galite peržiūrėti visų virtualių parodų ekspozicijas.

NAUJAUSIOS IKI 2017m. IKI 2012m.

 

NAUJIENLAIŠKIS

Įveskite pašto adresą ir gaukite naujienas pirmieji
RSS naujienos
 

 

Mūsų paskyros socialiniuose tinkluose

  


Valstybės archyvai jau dirba įprasta tvarka.

Lankantis valstybės archyvuose privaloma dėvėti nosį ir burną dengiančias kaukes, respiratorius ar kitas veido apsaugos priemones, laikytis kitų asmens higienos reikalavimų.

 

Naujienos

Tarptautinė konferencija Paryžiuje

2012-11-22

Šių metų lapkričio 11–18 dienomis Kauno apskrities archyvo direktorius Gintaras Dručkus dalyvavo Paryžiuje (Prancūzija) vykusioje tarptautinėje konferencijoje, skirtoje archyvų vadovams.

Konferenciją organizavo Pasaulio kultūrų institutas prie Prancūzijos kultūros ministerijos. Jos darbe dalyvavo 23 archyvarai iš 16 Europos šalių. Tai buvo pirmas kartas, kai konferencijos darbas vyko lygiagrečiai dviem kalbomis – prancūzų ir anglų.

Šiais metais konferencija buvo orientuota į įvairių šalių archyvų vadovus ir skirta šiems pagrindiniams klausimams aptarti: archyvinių dokumentų skaitmeninimas ir jo įtaka archyvarų darbui; nauji iššūkiai užtikrinant visuomenės priėjimą prie archyvuose saugomos informacijos; archyvo teikiamų paslaugų vieta visų kultūros paveldo institucijų kontekste; archyvų vaidmuo saugant individų ir bendruomenių istorinę atmintį; archyvų dalyvavimas minint 100-ąsias I Pasaulinio karo metines.

 

 

Kiekvienas konferencijos dalyvis iki konferencijos pradžios turėjo pateikti po vieną pranešimą. Dauguma tų pranešimų buvo perskaityti konferencijos metu. Taip pat pranešimus įvairiais archyvų veiklos klausimais skaitė kviestiniai pranešėjai: Prancūzijos nacionalinio archyvo darbuotoja F. Banat-Berger, Prancūzijos gynybos ministerijos archyvų ir paveldo skyriaus atsakingas darbuotojas F. Beauperin, Prancūzijos diplomatijos archyvo skyriaus vedėja I. Richefort, Berno universiteto Istorijos instituto profesorius N. Butikofer, Tarptautinės archyvų tarybos generalinis skeretorius D. Leitch, UNESCO archyvo Dokumentų valdymo skyriaus vyriausiasis archyvaras J. Boel, UNESCO programos „Pasaulio atmintis“ sekretoriato darbuotoja M. Liouliou ir kt.

 

 

 

Konferencijos darbas truko penkias pilnas dienas: tris dienas – Prancūzijos nacionaliniame archyve, o kitas dvi buvo organizuotos išvažiuojamosios sesijos Prancūzijos nacionalinio archyvo naujajame pastate Paryžiuje ir I Pasaulinio karo muziejuje Meaux mieste netoli Paryžiaus.

 

 

 

Konferencija buvo gerai organizuota, pranešimai – aktualūs ir profesionaliai parengti. Konferencijos metu buvo galimybė susipažinti su kitų šalių archyvarų patirtimi bei valstybės archyvų veikla, problemomis ir iššūkiais, pagilinti dalyvavusiųjų žinias bei įgūdžius.

         

 

------

 

 
 
Informaciją atnaujino: ,
Informacija atnaujinta: 2012-11-22 15:41