Aleksandr Baniusevič
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
-
kuria ir tobulina dokumentų informacines paieškos sistemas (fondų apyrašus, apžvalgas, vardines, geografines, dalykines rodykles ir kt.).;
-
teikia informaciją apie Archyve saugomų dokumentų turinį ir informacijos paieškos sistemas;
-
teikia patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus institucijoms ir asmenims jų prašymuose nurodyta tema;
-
rengia dokumentų publikacijas, informacinius leidinius, parodas;
-
vykdo dokumentų sklaidą masinėse informacijos priemonėse ir virtualioje erdvėje;
-
informuoja Skyriaus vedėją apie Nacionalinio dokumentų fondo dokumentų valdymą ir naudojimą reglamrentuojančių teisės aktų pažeidimus;
-
atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Archyvo vadovybės ir Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Archyvo ir Skyriaus funkcijomis.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
-
turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (humanitarinį arba socialinių mokslų) ir profesinių žinių;
-
žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, kitus teisės norminius aktus, reglamentuojančius valstybės dokumentų naudojimą, informacijos teikimą ir ribojimą;
-
sugebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
-
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
-
turėti darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Windows, MS Office, IE);
-
gebėti savarankiškai planuoti, savarankiškai pasirinkti veiklos metodus;
-
mokėti skaityti ir suprasti archyvo dokumentus rusų ir lenkų kalba;
-
mokėti vieną ES kalbų.
---
