Jolita Jegorovienė
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
-
registruoja dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ siunčiamus ir gaunamus dokumentus;
-
registruoja elektroninių dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ archyvo gaunamus institucijų ir asmenų paklausimus dėl juridinio fakto patvirtinimo;
-
renka ir spausdina parengtus tekstus pagal Dokumentų rengimo taisykles;
-
teikia informaciją fiziniams ir juridiniams asmenims apie archyve saugomą Nacionalinio dokumentų fondo dalį;
-
teikia suinteresuotiems asmenims informaciją apie prašymų pateikimo ir atsakymų gavimo archyve tvarką;
-
kopijavimo aparatu daugina gaunamus ir siunčiamus dokumentus;
-
tvarko siunčiamą korespondenciją bei surašo siunčiamos korespondencijos sąrašus;
-
atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Archyvo vadovybės ir Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Archyvo ir Skyriaus funkcijomis.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
-
turėti aukštesnįjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
-
žinoti Lietuvos Respublikos Dokumentų ir archyvų įstatymą, Dokumentų rengimo taisykles bei teisės aktus, reglamentuojančius informacijos teikimą viešojo administravimo subjektuose;
-
savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, rinktis darbo metodus, nuolat kelti savo kvalifikaciją;
-
gebėti kaupti, analizuoti ir valdyti informaciją;
-
sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, turėti gerus tekstų rinkimo įgūdžius lietuvių ir rusų kalbomis;
-
turėti darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Windovs,MS Office, IE);
-
būti pareigingu, darbščiu, kūrybišku, gebėti bendrauti laikantis etikos normų ir lygių galimybių principų.
---
