SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą humanitarinių ar socialinių mokslų srities išsilavinimą;
- turėti 1 metų darbo valstybės archyvuose patirtį;
- gerai žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais informacijos teikimą ir saugojimą;
- išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmeniu B2.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
- tvarko dokumentus, sudaro jų apskaitos dokumentus;
- pildo ir tvarko informacijos paieškos priemones;
- Skyriaus vedėjo pavedimu nagrinėja prašymus, skundus ir pareiškimus, teikia informaciją fiziniams ir juridiniams asmenims Skyriaus kompetencijos klausimais;
- teikia asmenims archyvo skaityklose susipažinti dokumentus arba jų kopijas, dokumentų paieškos priemones teisės aktų nustatyta tvarka;
- informuoja Skyriaus vedėją apie Nacionalinio dokumentų fondo dokumentų valdymą ir naudojimą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimus;
- atsiskaito už nustatytų funkcijų ir pavestų užduočių vykdymą Skyriaus vedėjui;
- atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Archyvo vadovybės ir Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Archyvo ar Skyriaus funkcijomis.