SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą humanitarinių ar socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą;
- turėti 1 metų darbo valstybės archyvuose patirtį;
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus reglamentuojančius dokumentų valdymą, informacijos apsaugą ir teikimą;
- žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmeniu B2.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
- teikia informaciją apie Archyvo vykdomą veiklą, teikiamas paslaugas, saugomus dokumentus ir priėjimą prie jų;
- Skyriaus vedėjo pavedimu nagrinėja asmenų prašymus, skundus ir pareiškimus;
- dalyvauja rengiant teisės aktų Skyriaus kompetencijos klausimais projektus;
- teikia pastabas ir pasiūlymus dėl Lietuvos vyriausiojo archyvaro teikiamų teisės aktų Skyriaus kompetencijos klausimais projektų;
- administruoja Archyvo oficialią elektroninio pašto dėžutę;
- koordinuoja Archyvo veiklos dokumentų administravimą, registruoja dokumentus;
- tvarko Archyvo veiklos dokumentus, sudaro jų apskaitos dokumentus;
- Skyriaus vedėjui laikinai nesant, atlieka Skyriaus vedėjo funkcijas;
- tvarko ir saugo bylas, už kurių sudarymą yra atsakingas;
- atsiskaito už savo veiklą, nustatytų funkcijų ir pavestų užduočių vykdymą Skyriaus vedėjui;
- atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Archyvo vadovybės ir Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Archyvo ar Skyriaus funkcijomis.