Jūratė Petrauskienė
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- priima į Vilniaus regioninį valstybės archyvą (toliau – Archyvas) perduodamus dokumentus saugojimui;
- tikrina į Archyvą priimamų ir Archyve saugomų dokumentų kiekį ir būklę;
- tvarko priimtus į Archyvą saugoti netvarkytus dokumentus, pertvarko Archyve saugomus dokumentus, įrašo juos į apskaitos dokumentus;
- užrašo patvirtintus apskaitos duomenis (šifrus) ant bylų ir dėžučių;
- kaupia ir tvarko Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje aprašų duomenis;
- įveda Archyve saugomų dokumentų duomenis į dokumentų paieškos sistemas;
- Archyvo direktoriui pavedus, administruoja Archyvo informacines sistemas;
- vykdo kitus su Archyvo ir struktūrinio padalinio veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio Archyvo direktoriaus, vyriausiojo patarėjo, struktūrinio padalinio vedėjo pavedimus, tam, kad būtų pasiekti Archyvo strateginiai tikslai.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį humanitarinių, socialinių, fizinių ar technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės archyvų veiklą;
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės norminius aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą;
- gebėti sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
- turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių (mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu);
- mokėti užsienio (rusų) kalbą B1 lygiu.
_ _ _